Kedvelik a felhasználók az online számlanyitást
Július 20-án indította el online számlanyitási szolgáltatását az MKB Bank a nagybankok közül elsőként, amely úgy tűnik beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Az azóta eltelt rövid időszak alatt több mint száz új ügyfél nyitott számlát személyes megjelenés nélkül, a videó chat funkciónak köszönhetően. Az első hónap tapasztalatai alapján elsősorban a budapesti, valamint a nyugat-magyarországi régióban, valamint Debrecen és Miskolc környékén népszerű a szolgáltatás.
Online szerződéskötés esetén ugyanis a lakossági ügyfelek azonosítása és a szerződéskötés személyes megjelenés nélkül, videó chat funkción keresztül történik. Elegendő tehát, ha az ügyfél rendelkezik számítógéppel vagy okostelefonnal, így a világ bármely pontjáról igénybe vehető az online számlanyitás.
A bank ezt követően akár 2 órán belül megnyitja a számlát, ezzel egyidejűleg megküldi az azonosítókat, amelyekkel az ügyfelek hozzájuthatnak az MKB PAY-be virtualizált MasterCard bankkártyájukhoz, így a szolgáltatás szinte azonnal használható.