Személyi kölcsön igénylése: hét perc
Januárban már a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka mobilapplikáción keresztül történt a CIB Banknál. Az év hátralévő részében tovább nőhet az online igénylés részaránya a CIB várakozásai szerint.
Gyorsan megkedvelték a mobiltelefonos applikáció segítségével igényelhető személyi kölcsönt a CIB Bank ügyfelei: a bevezetés óta eltelt bő fél év alatt több mint kétezer alkalommal folyamodtak okostelefonon a hitelért. Az idei év első hónapjában a személyi kölcsön folyósítások 17 százaléka már az új csatornán keresztül valósult meg.
Hogyan működik?
A banknál számlát vezető ügyfelek személyre szóló ajánlatot kapnak a CIB Bank mobilalkalmazásban, és ha érdekli őket a lehetőség, néhány lépésben igényelhetnek személyi kölcsönt az ajánlatban szereplő összeg erejéig. A folyamaton végighaladva akár hét perc alatt megtörténik az automatikus bírálat és az igényelt hitelösszeg folyósítása az ügyfél CIB Banknál vezetett bankszámlájára.
A bank tapasztalatai szerint a mobilappon keresztül indított kérelmeknél az átlagos igényelt összeg valamivel alacsonyabb a fióki csatornánál megszokottnál, most 1,2 millió forint környékén mozog. Ezzel együtt az eddigi legkisebb és legnagyobb összegű igénylés – 300 ezer és ötmillió forint – megegyezik az ezen a csatornán igényelhető legkisebb és legnagyobb összeggel.
Innovatív, gyors, kényelmes
A mobilapplikáción keresztül igényelhető, és akár hét perc alatt folyósított személyi kölcsön iránti növekvő érdeklődés azt mutatja, hogy az ügyfelek egyre nagyobb arányban nyitottak az innovatív, gyors és kényelmes ügyintézést segítő megoldásokra. A CIB Bank részben az online igénylési folyamatnak, részben pedig a tartósan alacsony kamatkörnyezetnek és a minimálbér idei növekedésének köszönhetően az idei évre is erős, húsz százalék körüli volumennövekedésre számít a személyi kölcsönök piacán, melyet ezt meghaladó mértékben kíván növekedni.