Új egységgel bővült az ExxonMobil budapesti globális üzleti központja
Az ExxonMobil budapesti globális üzleti központja új egységgel bővült, itt működik a jövőben a világcég Environmental & Property Solutions részlege - közölte a cég az MTI-vel.
A közlemény szerint az új egység globális és regionális támogató központ, amely többek között üzleti elemzésekkel és az értékesítési partnerekkel való kapcsolattartással segíti a cég környezetvédelmi és ingatlanfejlesztési megoldásainak piacra jutását.
A tájékoztatásuk szerint a részleg felelős az ingatlanok megtervezéséért, megvásárlásáért és értékesítéséért, az épületek üzemeltetéséért, valamint a megfelelő munkafeltételek kialakításáért és továbbfejlesztéséért. Ez a részleg fogja irányítani a hosszú távra szóló fenntarthatósági projekteket is, így az ExxonMobilnak más csapataival együttműködve a kármentesítések, a földek közösségi használatba történő visszaszolgáltatása szintén a feladatkörébe tartozik.
Az ExxonMobil Magyarország 2004-ben jött létre, és folyamatos bővülésének köszönhetően mára Budapest egyik legnagyobb globális üzletsegítő központja, több mint 2000 főt foglalkoztat a kontrolling, könyvelés, informatika, ügyfélszolgálat, kitermelés (Upstream), adózási és HR területeken - írták.
Az egység 2020 decemberében elnyerte a magyar kormány kiválósági díját, amely az addig elért eredményeket, a hosszútávú elköteleződést és a kihívásokkal teli időszakban mutatott kitartást ismerte el - áll a közleményben.
Mint írták, az ExxonMobil Corporation, a világ legnagyobb nemzetközi tőzsdei olaj- és gázipari cége, mely a világ több mint 100 országában van jelen, és 70 000 főt foglalkoztat.
Az ExxonMobil budapesti központja sokrétű szolgáltatást és üzleti támogatást biztosít az Európa, Afrika, Középkelet régiókban, míg néhány típusú szolgáltatásuk (IT, Upstream) lefedi az egész világot.