Jump to content

A nőket a szín vonzza

2016. 08. 19. 16:19

A 25 év alatti női vezetők többsége a szín és a praktikusság alapján választ autót, míg a fiatal férfiak - mivel státuszszimbólumként tekintenek egy autóra -  a motor teljesítménye alapján vásárolnak gépjárművet. Többek között ez derül ki az AAA AUTO által készített felmérésből.

"A friss jogosítvánnyal rendelkezők túlnyomó többsége használt autót szeretne, mert úgy érzi, így kevésbé zavarja majd egy-egy karcolás. Ez azonban nem jelenti azt, hogy bármit megvesznek. Épp ellenkezőleg: a fiatal sofőrök egyre igényesebbek, hiszen felfogásuk szerint az autó jelentős mértékben saját személyiségüket is kifejezi." - nyilatkozta Karolína Topolová, az AAA AUTO vezérigazgatója.

A legnépszerűbb márka a fiatal vásárlók körében az Opel, majd a Volkswagen és a Suzuki. A fiatal nők kedvence a Suzuki Swift, a fiatal férfiaké pedig az Opel Astra. A nők nagyobb figyelmet fordítanak a színekre, a népszerű ezüst után a piros színt részesítik előnyben. A fiatal férfiak a kék, a szürke és a fekete színű autókat vásárolják a legszívesebben.

A biztonságos vezetés és a kellő rutin megszerzése érdekében a friss jogosítvánnyal rendelkező vezető legalább 3 ezer kilométert autózzon egy tapasztalt sofőr felügyelete mellett. Kb. 100 ezer kilométer megtétele után rendelkezik valaki kellő tapasztalattal, ezt követően nevezhetünk valakit rutinos sofőrnek.

(Forrás: piacesprofit.hu /Kép forrása: FreeDigitalPhotos)