Hozd ki a legtöbbet kereskedőként a Black Friday akciókból!
Webshopot üzemeltetsz, és nem szeretnél lemaradni a karácsonyi versenyben? A Black Friday akciókat szemléző oldal, a HelloBlackFriday.hu összeszedte, mikre érdemes odafigyelni, hogy a legtöbbet hozhasd ki a karácsony előtti vásárlási szezonból.
A Black Friday napjainkra már kikerülhetetlen fogalommá vált a kereskedelemben, a vevők és a kereskedők egyaránt várják a nagy napot. Nézzük, mire érdemes odafigyelni, hogy profitálhass a karácsonyi előtti vásárlási rohamból!
Ne várj decemberig!
A Black Friday november 24-én lesz, erre a napra mindenképp érdemes odafigyelni, hiszen a 18-50 éves magyar korosztály 28%-a tervez aznap vásárolni valamit, lehetőleg online! Az akciók tervezését pedig már most érdemes megkezdeni.
Legyél mobil!
A mobiloptimalizálás kulcsfontosságú, hiszen mára nemcsak a böngészésben, hanem a vásárlásban is fontos szerepet kapnak az okostelefonok – ne járj úgy, hogy oldalad mobilról nem működik!
Egyszerűsíts!
Egy bonyolult vásárlási folyamattal akár az ügyfelek 45%-át is elvesztheted, a kosárnál ennyien is visszafordulhatnak.
Kommunikálj!
Ha már megvannak az akcióid, ne felejtsd el tájékoztatni az érdeklődőket, használj ki minden lehetőséget! Küldj elektronikus levelet (eDM) saját vagy vásárolt adatbázisra, és használd ki a Facebook adta lehetőségeket is!
Fektess be!
A Black Friday akciók lebonyolítása többletfeladatokkal jár, fel kell készülni a megnövekedett szerverterheltségre, de a raktárkészletednek és az alkalmazottaidnak is készen kell állniuk, hogy könnyen vehessétek a kihívást.
Azonosulj a Black Friday-jel!
A Black Friday-nek nincsenek aranyszabályai, alakítsd ki a te ízlésed szerint, legyél te is bátran az alakítója ennek a kezdeményezésnek!